Friday, February 04, 2005

Kinda sweet

So, this morning, probably around 5-ish, sulphuric acid somehow leaked into the water here in Helsingborg, creating a killer gas cloud, that was generally considered best avoided, if you cherished your health.

I, myself, was up farming gnolls for wool in south-east Wetlands until around 5 am, and was blissfully unaware of any gaseous menace. Well, except my own, of course.

Around 6 am, the phone calls began, with about one per hour from worried relatives. The should probably know that I don't get up before 10, so I'm not likely going to be indulging in any activities in the harbour (hello sailor!) before then, but still, it was kinda sweet.


Fan, att det ska vara så svårt att veta hur man ska blogga om den judiska tvåbarnsmorsan. Jag vill så gärna kommentera dels att det är skoj med min första "riktiga" besökare (sorry alla andra), och dels att hon verkar rätt, tja, knasig, helt enkelt.

Jag gillar hennes sexbloggar, även om jag begick misstaget att läsa postningen om hur hennes bröst förvandlades till det sämre efter hon fött sina ungar, samtidigt som hon faktiskt har rätt härliga stalkertendenser, och verkar nästan bli sur när folk inte kommenterar.

Och så är det hela den judiska/kaballa-grejen, som jag inte riktigt vet om jag ska våga driva med. Jag menar, om både Brittney Spears och Monica Lewinski håller på med det, så måste det ju vara bra. Eller? Jag får rota i skrifterna, helt enkelt.

Hrm, det känns faktiskt som ett intrång när jag börjar fundera på om jag ska skriva det jag tänker bara för att någon annan kanske råkar läsa det. Jag inser nu varför man kan välja att stänga av kommenterar..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home